denizzasyamusab Ben 4 ay adet olmayıp gebeliğimi öğrenmiştim sistem beni 4 aylık hamile kabul etmişti saglık ocagı yani daha sonra ikili tarama doktor sordugunda bilmiyorum dedim bana ozaman söylemişti 88 gün geri git son adet tarihin demişti bu sana ilerde lazım olacak yoksa sıkıntı yaşarsın dedi sistemde yanlış olduğunu bilmediğini söyle bende gebelik şekeri var diyete ve insüline birebir uyuyorum çokçok nadir kaçamak yapıyorum 18 haftada 3&4 kez anca yapmışımdır ne suyu ne kilosu ne boyu hiç birinde sıkıntı yok bende günde günde 5 kez 12-8-6 değişen insülin vuruyorum hemde iki farklı marka bence siz adet tarihini yanlış biliyorsunuz