denizzasyamusab canim oncelikle sakin ol. Çok şükür hiçbir şeyinizde sorun çıkmamış iri olsa ne olur? Son adet tarihin yanlış hesaplanmış da olabilir ama doğumun bebeğin istediği zamana göre gerçekleşecek. Ultrasonda şu görünüyor demek bence şu demek, senin çocuğun maasallah 8 yaşında görünüyor ama gerçekte 6 yasinda. Sağlığında sorun yoksa bu kadar takılma. Seker yüklemesi sonucu insüline başlamışsın demekki gebelik sekerin var ama tedavisi de var baksana. Benim bebegim de 16. Haftadan bu yana hep önde. Defalarca seker tahlili yapıldı, suyum fazla çıktı, ultra kilo aldım, karnı büyük, kafası büyük çıktı zaman zaman, ustelik 29. Haftada benimki 1800 gr di. Cok şükür şekerim felan yok, Rabbimin izniyle bebeğim de iyi, bugüne kadar irilik sebebiyle hep sezaryen ihtimalinden bahseden doktorum geçen hafta ilk kez normal doğumdan bahsetti çünkü kilo alımı bir tık yavaşladı. İlerleyen haftalarda seninki de dengeleyecektir. Dengelemese de sağlıklı olsun iri olsun ne olacak🍀