byz12nur canm ben 31+4 günlük dogdu ama 3 hafta gerideydi babam vefat edince yere yığıldım zaten 1 hafta geçmeden de kontrole gittim direk yatış yapıldı o gece birden kanamam oldu Allahtan hastaneye gidip yatisim yapılmış ama doktor yaşar gibide konuşmadı korkuyla girdim sezeryan oldum 1080 gram dogdu 52 gün falan yattı 2100 gram oldu çıktık