byz12nur ikizannesi24 ben cumaları gidiyorum görmeye sadece birde 1 saatlik uzakta oturuyoruz biz ama her gün gösterseler her gün sıkılmadan giderdim 🥺
Hakikitosunpasa Tubasam darısı başımıza 29. Haftada yaptım 1 aydır kuvözde dört gözle gelmesini bekliyoruz🥺
ikizannesi24 byz12nur bende pazartesileri görebiliyordum bu hafta emzirmeye çağırdılar iki kere Onun için gittim ama her gün süt götürüyorum bende aynı şekilde uzak oturuyorum siz nerede oturuyosunuz
byz12nur ikizannesi24 ya ne güzel inşallah bizde o günlere geliriz Ben gittiğimde fazlaca götürüyorum biterse söylüyorlar getirin diye kefkende oturuyorum ben biliyor musunuz
ikizannesi24 byz12nur benim çok fazla gelmiyor bir de iki tane o yüzden her gün götürüyorum 😞 biliyorum canım kefkeni bizde herekede oturuyoruz bizimde uzak baya 🙄 inşallah sende tez zamanda kavuşursun yavruna iyi olsunlarda biraz daha bekleyelim napalım
byz12nur ikizannesi24 ama emzirmeye de çağırmışlar ya bence farkeder süt artışın ben 3 4 saatte bir sağım yapıyorum geceleride kalkıyorum sadece makinadan kaynaklı acıyor biraz şuan kaç kilo oldu bebekleriniz aynen öyle yeter ki sağlıklı olsunlar