UralAybars0921 Tubasam Allah sağlıkla analı babalı büyütsün canım, en mutlu günündür şimdi tıpkı yeni doğurmuş gibi 😍
Tubasam Nundiyebiri etmez miyim kuzum.Allah inşallah en kısa zamanda evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Tubasam UralAybars0921 UralAybars0921 amin etmezmiyim Rabbım en kısa zamanda sağlıkla evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah valla sanki bugün doğum yaptm 52 gündür bebeğim yanımda degildi
Tubasam Senmerve amin Allah razı olsun hepimizin evladının uzun güzel ömürleri olsun Allah hiçbir anneye evlat acısı yaşatmasın
UralAybars0921 Tubasam amin canım amin, biz de inşallah sağlıkla kavuşuruz 😍 ne kadar da uzun bir süre anne için ama şükür kavuşturuna. İnşallah bundan sonra hiç ayrılmazsınız 😘
Mihrimahirem Tubasam lohusasınız ve çok temizsinizdir şu an . Riskli bi gebeliğim var ilki ölü doğumdu. Lütfen ismen dua eder misiniz ismen? Mihrimah İrem ismim
byz12nur Tubasam yaa gözünüz aydın inşallah bir daha ayrılmazsınız 🌸bizim yolumuz daha uzun bizede dua edin 34. günümüz bugün
Tubasam byz12nur oy kıyamam ya rabbjm inşallah suan ki mutluluğumu sizede yaşatsın en kısa zamanda sizinde sağlıklı bir şekilde taburcu olduğunun haberini alirz hiç stres yapmayın çok güçlüler masallah