Ay ma Şaa Allah barek Allah ne kdr güzel bir bebek boncuk boncuk gözleri. Allah’ım birde şu yeşiller arasında gormuyr muyum deliriyom . 2. Bebeğim olucak benimde ilki gibi heyecanlıyım. 37+5 haftalık oldum hala inanamıyorum karnımda böyle bir bebiş olduğuna.
:) Bu arada sizede çok çok geçmiş olsun. Ne tür skntinz var bilmiyorum ama Rabbim sıkıntılarınızı gidersin. Evladinz yanınızda huzur ile kalır umarim