Kızlar ben kan aldırmaya korkardım. Ama spinal doğum inanılmaz rahat. Ameliyata girerken korkumdan ağladım 🥴yüksek tansiyon protein kaçağı yaptığı için bebeğim son haftalarda beslenemedi mecburen doğuma alındım. Az önce çıktık ameliyattan oğlum 2740 doğdu 37.haftada. Şimdi meme tutamıyor umarım tutar 😊gözünüzü hiç korkutmayın ne ara doğdu ne ara ameliyat bitti anlamadım. Doktorum çok iyi Allah razı olsun ondan onun motivasyonu ile çok güzel bir hamilelik yaşadım 🥰