Deletedmom93428 yani beş dk bir on dk bir gibi. Benim dün öyle oldu mesela önce sancı geldi o sancıyla bebek kendini karnımın sağına doğru topladı. İki dk fln öylece kalıp sancı geçerken saldı kendini. Önce 15 dk birdi sonra 20 dk da bir oldu, sonra yarım saatte bir derken böyle 10 kere fln oldu. Doktora haber etmiştim oda saydırdı bana işte araları uzadığı için hastaneye çağırmadı mesela. 32. Haftamdan beri düzensiz vardı hep. Günde beş altı kere olurdu. Şimdi 36 dayım daha düzenli sıkça oluyo. Buda doğuma hazırlıl gibi. Ama ağrın oluyorsa mutlaka git hastaneye. Nst de değerlendirirler güzelce.