Deletedmom93428 Canımın içi ben de 32 haftalığım senin haftanda bebek acayip sertleşiyordu kasılmam baya vardı allahtan randevuma da az kalmıştı doktora gittim işte nst’e bağlandım hafif sancım çıktı sonra alttan muayene ettiler magnezyum verdi birde progestan verdi ama eve geldiğim zaman hastaneden aradılar kullanma dedi ne alakaysa 😏 şuan bir sıkıntı gözükmüyor ama bence doktora git