Nundiyebiri canm bildirim gelmemiş etiketlemediğin ya da direk yanıt vermedğin için iimdi postlarıma bakarken farkettm :)) gitmedm çünkü ebe bir arkadaşıma sordum bebek kendine yer açtığı için dedi sonra bir arkadaşımda doktoruna sordu o da aynı şeyi söylemiş o yüzden gtmedm hastanem 1 saat uzak giderm bakamzlar diye sorduraym soraym dedm teşekkür ederim merak edip sorduğun için😘😘😘😘😘😘