Kubra2012 2 gün önce gittim bebiş kafasını sol kasığıma dayamış öylece duruyor 2 haftadır da öyle doktorumuz gelmek için bir hazırlığı yok dedi nstde sancım da çıkmadı tek duam bayramdan sonra gelmesi ve kendi doktorumda doğum yapmak inşallah öyle oluruz 🤲🏻