Zeyalkan Duygu17 heyecandan çok korkum var ilk doğumum olduğu için tecrübesizim eğer sancım baslamazsa yinede yatırcak suni sancı cevremdekiler çok kötü acilman sancın olmadığı sürece gitme hastaneye diyor anasını satayım dostmu düşmanlar mi belli değil 😭😀
dlnyny Nehir3351 canım doktordan doktora değişiyor diye bilirim yani benim doktorum bayramda izne çıkacak sezaryen da karar kılınca kilosu gelişimi de güzel olunca arife günü alalım 38+3 oluyor dedi öyle gün seçtik
korkmazkubra Duygu17 valla bilmiyorum keske diyorum bugun derim bi temizlige giriştik bakalim sonum ne olacak
Kubra2012 esinaltintaas benm de öyle denk geliyo bende ondan korkuyorm ya bu gidişle oyle olacak galiba 🤷♀️