Semakaya58 Duygu17 benim de son 6 bugün kontrole gittim 2 cm açıklık var dünde 1 2 cm di hala ilerleme yok ara ara kasılmalarım oluyo ne zaman gelecek bilmiyorum 🙂
dlnyny 19912021 ben şuan 38+1 haftalığım pazartesi arife günü 38+3 de sezaryen günü verdi. Randevumuz 37+6 da idi çatı muayenesi yaptı ve günümüzü kararlaştırdık
Glsn1 denizasya çok heyecanlıyım sizde de var mı korku panik heyecan hepsi karışmış durumda o gün uyku uyuyamaz zaten doktor 8 45 gibi Burda ol dedi uykusuz doğuma 😒
Kubra2012 esinaltintaas 39+3 bende iğne inceliği de azıcık leke geldi ama sümüksü yeşil akıntı da gelmiş nişan böyle iki türlü gelir mi ya 🤷♀️
esinaltintaas Kubra2012 Ayy bende 38+5 haftalığım nişan falan gelmedi hep bakıyoru, takip ediyorum kanlı yada kahve rengi şeklinde duymuştum ama sizin dediğiniz şekilde ilk defa duyuyorum
Uykucu2307 Duygu17 son 18. Ne zamana gelecek bu pıtırcıklar ben heyecanla bekliyorum. Hergün bebeğimsiz son günüm diye düşünüyorum😍
Kubra2012 esinaltintaas kırmızı geldi ama azıcık geldi bidaha geldi nokta kadar bu sefer yavaş yavaş açılma oluyo galiba 🤷♀️
esinaltintaas Kubra2012 Benim daha gelmedi ne zaman gelicek diye bekliyorum sayılı gün olunca insan her gün acaba bugün mü diyor her gün bekliyorum
Kubra2012 esinaltintaas benm ki de nişan değilmiş canm ya enfeksiyon dan kaynaklı gelmiş ilaç da vermedi dokror çatı muayenesi oldm 3 gibi bu saat oldu hala leke geliyo başta baya çok geldi şimdi az az pembe kahverengi arası geliyo 39+5 im özl bölgem agrıyo hala
esinaltintaas Kubra2012 Aa geçmiş olsun benimde çatı muayenemden sonra ağrım olmuştu gün boyu ertesi güne kesildi şuan tam 39 haftalık olduk vajinamda ara ara çok baskı hissediyorum ağrım, sancım yok ama
Kubra2012 esinaltintaas benm de geçti dinlenince valla olan agrım da kayboldu bayram sonrası anca gelir herlde benm ki 39+5im açılma filan da yok muayene sonrası gelen kanama da nişan değil demkki şimdiye doğurmam lazmdı