Happymoomtugce Tombis Seninle günlerimiz aynı benim kuzenim baş ebe hemşire ondan öğreniyorum bende bıktırdm kızı😂 aslında 2 günden bişey olmaz benim de cuma ama perşembe gideceğim😊
Happymoomtugce Emoooss ne güzel dedin 😍 inşallah canım duyunca yazacağım inşallah. Bu şekilde hep birşey bekliyoruz sayıyoruz ya günler çabuk geçiyor diyorlar kalbi cinsiyeti doğumu hep bekleyecegiz🙂)
Tombis Happymoomtugce Ama duymadan rahatlamaz gibi geliyor insana 23 aralıga kadar nasıl dayanacam çok zor🙁 23 aralıkta 7hafta 3 gün olacam. Ama son 3 haftadır her hafta doktoryim.biraz bekleyeyim dedim.🙁
Happymoomtugce Tombis bir hafta da oluşması gerekiyormuş zaten nokta kadar da olsa içini rahat tut inşallah hayırlı haberler le geleceğiz
Emoooss Happymoomtugce Essraa ultrasyona da görülürdü ama benim tek kese gözüktü doktor da şaşırdı yüksek çıkmasına ama bakalım 6+3 ken kalp atışını duyduk haftaya yine çağırdı Ozaman belli olur sanırım 🙏🏻😊
ZeynepKara Happymoomtugce 6 haftalığım yarın ilk doktor randevum var inşallah kalp atışlarını duyabiliriz 😍🤗
Happymoomtugce ZeynepKara inşallah canım inş duyarsın bazısı 6+ 3 yada 4 de çıkıyormuş ama insandan insana değişir hayırlı haberlerini bekleriz
ZeynepKara Happymoomtugce evet öyleymiş ama inşallah duyarız 2 haftadır bekliyorum kanamam vs olmadı o yüzden beklemek istedim doktora gitmek için ilk randevum bakalım neler olucak 😌
Happymoomtugce ZeynepKara hadi bakalım canım hayırlı haberler verirsin inşallah bende dün gittim Dr ilk randevusu bendim adam içeri alana kadar beni yerimde oturamadm🙂)