minikmucizelerimmm isimsiz1i aaa ilk defa duydum bunu alanlarının dar olduğunu ondan mı hissedemiyorum ben hala acaba 🤔
isimsiz1i minikmucizelerimmm evet tek olanlar bi sağ bi sol gidiyolar balık gibiler bizimkiler sadece yerinde kıbırdıyor 😂😂
Zezz H2hamide dun sanki kasilma dedikleri seyi yasadim noluyor dedim istede gergin dakikakarvyasadim… ondanmi nedir..bugun doktora gidecegim… isi bayramda ara ceriyorum rapor cikaracagim… bugun bu programda ogrendimbyalanci sancilar olurmus ara ara
Buseninannesi_21 Zezz Bence de git canim ihmal etme kasilma oldu dersen doktor nst ister eğer varsa ilaç verir 😊
Didem_678 Buseninannesi_21 Oğlum sanki oraya sıgmıyor midem acıyor ,kaburgalarım sızlıyor akşam ve gece çok hareketli😃
ozlmayktkrmm Buseninannesi_21 28.deyim hala aşağılarda hareketleri daha o kadar yukarlara çıkmadı demek ki o haftalara gelince ben de hissedicemm o şekılde 🙏🏻☺️
Didem_678 Buseninannesi_21 Organlarımıza baskı yapıyor bence n tarafa yatsam o tarafım çürüyor sanki e içimizde can taşıyozz ayy ben de diyorum küçücüksün ama zorluyosun diyorum😃
ozlmayktkrmm Buseninannesi_21 bizim mi çok döndü bir baş aşağı bir baş yukarı kafasına göre takılıyor bakalım
ege_ayaz_mom Buseninannesi_21 bizde 17+3 olduk hala hissedemiyorum kızımı iki oğlumu erken hissetmiştim tuhafıma gidiyor bir an önce hissetmek istiyorum🥺
Buseninannesi_21 ege_ayaz_mom Bebekten bebeğe de değisiyordur belki en kisa zamanda hissedersiniz bence 20 21 haftalarda net olarak 😊
Buseninannesi_21 minikmucizelerimmm Yaa minnak adamlar 😊 Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. 🌸