Suleasyaa Nurklc38 bende öyle diyordum ama zaman inanilmaz hızlı geçiyor merak etmeyin .Suan hiç geçmiyor gibi 😅🥰
Nurklc38 Guneyinannesi1 hahaha bende de öyle oluyordu bazen şişip bazen iniyormuş bu zamanlar tam şişme 20 den sonra oluyormuş bende 19+3 oldum 😂