Masalimiz28 Nurklc38 evet az kaldı belki erken bile gelebilir bakalım beklemedeyiz artık🤗hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz
BelisMelis41 Cemreekny insallah tam gununde gelırler o zaman ne dıyelım 😂😂😂 sızınde sabahları baldırlarınıza kramp giriyor mu ben aglayarak uyanıyorum da