Nurklc38 Aysen41 Yaa maşAllah inşAllah sağ salim atlatırsın 🙏🏻 Kucagına alırsınn sağlıkla gelsin inşAllah ❤️
Nur000 Nurklc38 çok hızlı geçiyor ya anlamıyorum sezeryan olacağım içinde korkuyorum zaman dursun istiyorum 😄
Masalimiz28 Nurklc38 evet az kaldı belki erken bile gelebilir bakalım beklemedeyiz artık🤗hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz
Nurklc38 Guneyinannesi1 çıktı çıktı önden bakınca anlayamıyorum da yandan bayaa varr ama gören hamile oldugumu anlıyor haftan kaç 😂
Nurklc38 Guneyinannesi1 hahaha bende de öyle oluyordu bazen şişip bazen iniyormuş bu zamanlar tam şişme 20 den sonra oluyormuş bende 19+3 oldum 😂
Beyaz27 Nurklc38 son 71 gün bizim Şafak Allahım cümlemizin bebişlerimizi sağ sağlam kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻