TugceBelis Kuyumcu aynı wala evde her yer açık yatak sanki alttan ısıtmalı elimde kızımın hikaye kitabı kendimi yelleye yelleye uyumaya çalışıyorum çok zor bu sıcaklar beni çok zorluyor 😔😔
Elbet-birgun-kavusacagiz Kuyumcu ankaranin yuksek yerleri serin biz ortada basık kaliyoz ondan sicak oluyo yaaa 🥴🥴 tabi nem daha kotu yapar insani vallahii allah sabir versin
Kuyumcu Elbet-birgun-kavusacagiz amin canım hepımıze benm kardesımde orda yasıyor ondan dedım sincandalar onların ev hep serin 😂
TugceBelis Kuyumcu çok güzel Rabbim sağlıkla doğmasını nasip etsin inşallah benim Belis im 5 yaşına geldi şimdi bir erkek kardeş geliyor ona onu bekliyoruz son 20 gümümüz inş 🤗
Kuyumcu TugceBelis oy maşallah bızımde 22 gun kaldı ama seseryan olacagı ıcın tahmını on gunumuz var 😂 saglıkla alalım kucagımıza
Cigdem_42 Kuyumcu Konya’da aynı bacımm şükür yine bugun biraz serin esiyor evin içinde sıcaktan kime çatacagimi şaşırıyorum 😂😂😂
Kuyumcu Cigdem_42 ay valla ben sıcakdan konusmuyorumda oksıjenımı bosa harvamım dıe kafa sallıyorum 😂
yagmuurry1 Kuyumcu İstanbul sultangazi esmiyoor bunaldım çatı katında oturuyoz fayda etmiyor bütün camlar açık 😩🥵
Ayseonay Kuyumcu ahh bir de Diyarbakır’da olsan benim gibi kendimi yerlere atıyorum 😂 42 dereceye uyanıyorum sabah 4 de ayaktayım
Kuyumcu Ayseonay ay senınkı daha fena Allah kolaylık versın canm bende astımda var sıcaga hıc gelemıyorjm
gunesveguney Kuyumcu bayılmak üzereyim başıma ağrı girdi midem bulanmaya başladı vantilatör falan fayda etmiyor napcaz böyle sabaha kadar ya
Kuyumcu gunesveguney yok gercekten yetmıyor dırek ustume vurmasın dıye kaldırıyorum yukarı bu seferde sıcagı kesmıyor ellı kere aekıl degıstırdım yıne terkedım hareketten
Kuyumcu Elbet-birgun-kavusacagiz evet ya bız cok ani tuttuk eşimin iş degısıklıgı sebebıyle hemen yerlesmemız lazımdı bırde ana cadde ustu araba sesıde cabası hıc bıtmıyor hala trafık var beynım şişti en kısa surede ev degısıklıgı yapıcam
Ayseonay Kuyumcu amiiin valla hamileyken çok zor belki burada doğum bile yapmam İstanbul’a annemlerin yanına giderim bebekler hep isilik oluyor