Kuyumcu gunesveguney yok gercekten yetmıyor dırek ustume vurmasın dıye kaldırıyorum yukarı bu seferde sıcagı kesmıyor ellı kere aekıl degıstırdım yıne terkedım hareketten
Kuyumcu Elbet-birgun-kavusacagiz evet ya bız cok ani tuttuk eşimin iş degısıklıgı sebebıyle hemen yerlesmemız lazımdı bırde ana cadde ustu araba sesıde cabası hıc bıtmıyor hala trafık var beynım şişti en kısa surede ev degısıklıgı yapıcam
Kuyumcu Elbet-birgun-kavusacagiz öylemı kısmet ıste ama daha fazla dayanamıyacagım hamılelıkde ev de yordu benı evımı sevıyorum yenı guzel ama ses sıcak pandemıden evdende cıkamıyorjm bastılar
TugceBelis Kuyumcu Amin inş🙏🏼 Kızımda Ağustos doğumluydu son aylar artık zor oluyor kesinlikle Rabbim gücünü versin sağlıkla gelsinlerde bu zamanlarda geçiyor unutuluyor sonra
Ayseonay Kuyumcu amiiin valla hamileyken çok zor belki burada doğum bile yapmam İstanbul’a annemlerin yanına giderim bebekler hep isilik oluyor
Kuyumcu Ayseonay olmazmı kız ben gelsem ben bıle olurum o sıcakda 😂 oyle bır sansın barsa gel valla halıme sukretsemmı bılemedım kı sımdı en aZından burda 32 derecelerdeyıZ
Ayseonay Kuyumcu şükret gerçekten telefonum bile sıcak uyarısı veriyor 2 gündür buz dolabına koyuyorum kendine geliyor 😂
Sibel87 Kuyumcu ben Bursa’da yaşıyorum gündüz çok sıcaktı ama akşam iyi esiyor valla balkon camının 1 tanesini açık bıraktım çarpar diye..Allah yardımcımız olsun. Ben de çok terliyorum gece kaç kere üst değiştiriyorum 🙄
Kuyumcu Sibel87 aa bursa guzeldır ya eser orası cok geldım kaldım mudanyada havası bıle temız ıstanbul gbı degıl
Mutluolmaliyim Kuyumcu ben balkonun kapısı açip öyle yerde yatıyorum canım akşam iyi oluyor bı kaç saat sonra yatağa geçiyorum tabi🥰
Kuyumcu Mutluolmaliyim benm balkon salonda salonda ana caddeye bakıyor aksama kadar trafık aksam resmen asfalt sıcagı evın ıcınde balkon essede salon hamam gbı oluyor gece 😂 bana uymadı bu tüh