zeynepemiromer Prenses21 çok fazla ya başka şehirler de bu kadar değil burası boyle en kötü ev bile 2 binden aşağı değil
Bett_blog zeynepemiromer biz geçen sene den beri 1200 ödüyorduk izmir/aliağadayız bu yıl 1300 olucak🤷🏻♀️Kiralar çok pahalı keşke kendi evimizi alıp kredisini ödeyebilsek böyle ay ay Allahım zor durumda olanlara yardım etsin🤲🏻 Ev sahibi olmak çok zor bu devirde kiracı olmak ayrı dert..
zeynepemiromer Bett_blog evet ya vallahi çok zor Allah yardımcımız olsun çok fazla veriyoruz ve her ay çöpe gidiyor paramız
Elif_Eda zeynepemiromer Ya bix 1300 e oturuyoruz dediğim gibi semtine göre değişiyor gidiptr yayla çamlıkahve soğanlı meydana bakarsanız oralar tabi pahalı ☺️ Ama her yer uçmuş durumda
zeynepemiromer Elif_Eda evet ya vallahi napacagiz bir iki seneye kadar da heralde 2 bin 3 bin uygun gelecek bu ülke de
busden Patatesimmm eşim çantaköy ilçesinde çalışıyor muhtemelen onun işine yakın bir yer tercih edeceğiz 😊😊
Elif_Eda zeynepemiromer Mahfolduk vallahii..Ne marketten birşey alabiliyorsunn ne her istediğini alabiliyorsunn ne eksikk bitiyorr 😕😕 Vallahii zor eşim çalışıyor sürekli dışarda ofiste diye ona alıyoruz kıyafettir odur budur e çocuğads öyle geri kalanını birikim falan Allah yardım ettide biz hiç harcama yapmadan öyle böyle herşeyi alındı kızımın ama şimdiden sonra başlıyor herşey..😐Bereketiyle gelir bebişler ama şu devirde 3 bin tl ile kirada geçinmek zorr hele 1000 ve üstü kira veriyorsann..Kendiler kaç bin tl maaş alıyorr bu kendi vatandaşlarını düşüneceklerinee varsa yoksa suriyelii..🤷🏻♀️Allah bize yardım etsinn..
Mucem Elif_Eda illaki var ama deprem korkum nedeniyle eski yapı istemiyorum. Bi de iki çocuk bi köpek olunca seçenekler azalıyor. bakalım üçüncü gelince ne olacak
Elif_Eda Mucem Oyu senin işin daha zorr vardır elbett ya..O kadar aidat yazık günah birikim yapıp ev alırsınız
Melikemell zeynepemiromer bende sakaryadayım yokmu serdivanda güzel temiz bahçeli veya balkonu büyük kiralık ev bilenn
zeynepemiromer Elif_Eda ha işte tam da o canım vallahi her yer her adım attığımız yer Suriyeli ve oturuyorlar ne çalışma ne başka birşey sahile parka bahceye gidemiyoruz birsey yemeye kalksak cocugunu aliyor geliyor koca koca adamlar istiyor elin ayagin tutuyor git calis degil mi gecen susuzdum hamileyim birde dusun goruyor gelmis cocuguyla bize suyunu ver diyor daha cocuga kiyamadim aldim verdim kendim susuz kaldim deli oluyorum ya bizim eslerimiz de akşama kadar ne hale geliyorlar canları çıkıyor üç kuruş için çok değişik bir ülkede yaşıyoruz gerçekten her şey zor her şey zam vallahi bekarlar evlenemiyor ya neyle evlensinler iş yok atanma yok atansan aldığın parayla gecinemiyorsun Allah yardimcimiz olsun gerçekten
Elif_Eda zeynepemiromer Asgeri ücreti 2827 olan bir ülkede yaşıyoruzz daha ne olabilir kii..Tam düz 3000 bile değill..Birde evli eşi çalışmayan 1 çocuklu 2 çocuklu katagorisi yokmuu gerçektenn komikk bir tabloo 50 100 tl farkk bir 5 lt yağ zaten 60 70 tl neyinn kafasıı..Bir ara düşürdümm fiyatı dedi 3 gün sonra yine aynj fiyatt ne değişti ki..Vallahi eşlerimize Allah kolaylık versin adamların afedersin ama bir yerleri çıkıyor gerçekten de..Zor gerçekten zor..Ayrıca suriyeliler niye çalışsın kii baya 2 ay önce burda kamyon kamyonn sadece suriyelilere çuval çuval patates soğan dağıttılar..Bizim milletimizin açlıktan ağzı koksunn ama başka ülkenin insanları sefa içinde yaşasınlar bu adalet değill..Yazık günah şimdiş yılbaşında zam diyorlar daa 70 tl olan 5 lt yağ 80 90 olur herhalde artıl alıştıkk..Vallahi hamileyiz canımız birşey istiyor 2 kez düşünüyorummm ay sonu gelicek mi falan diye para yetixekmi diye..Annesin birde o duygu yetiyor insana..Bilinçsizce kendi isteklerinden bazen ödün veriyorsun..
zeynepemiromer Deletedmom27272 eşimin işi o tarafta bizde o taraflar da bakıyoruz aslında kiralar iyimis çevre nasıl acaba
zeynepemiromer Elif_Eda gerçekten canım çok doğru dedin vallahi iki kez düşünüyorsun alacağın şeyi inan ki manavdan almıyorum pazarı bekliyorum sebze meyve için bi kaç kuruş kar olur diyorum yani yazık vallahi şu durumlara üzülüyorum ne yapsak da bu böyle devam edecek herkes kan ağlıyor ama ses yok ülkenin gündemi boş boş konular olacağına bunlar olmalı ya herkes geçim derdinde bazen diyorum belki bir iki yıl sonra diyeceğiz 2021 iyimis ne kadar ucuzmus herşey diye herşey 5 10 katına çıkıyor her sene çünkü
Deletedmom27272 Elif_Eda o kadar doğru yazmışsın ki ama öyle bir kesim var bu forumda görüyorum 3 çocuklu kirada eşi çalışıyor çok iyi geçiniyorum falan yazıyor anlamıyorum valla hiç mi kaşar peyniri almıyorlar, çay , yağ nasıl geçiniyorlar hayret