kkuubbrraa gerçekten öyle canım valla burası öyle bir şehir ki her gün her an tayinimiz hayırlısı ile kalksın burda diye dua ediyorum hiç sevmiyorum burayı herşeyi zor ya benimde annemler malatya da çok güzel bir rezidancede oturuyorlar ev kendilerinin ama aynı bina da kirada oturanlar 4 artı bir o lüks te ki rezidanceye 2 bin veriyolar biz burda kıytırık bir bina da 2 artı bir eve iki bin veriyoruz gerçekten çok zoruma gidiyor