zeynepemiromer Elif_Eda ne tarafta oturuyorsunuz canım (umarım yukseltmez gerçekten çok zor onca para vermek)
Elif_Eda zeynepemiromer Kesinlikle öyle heleki çocuk geliyor olması daha da zor..Bahçelievlerdeyiz siz
zeynepemiromer Yenianneadayi2208 canım Avrupa yakası olsun da farketmez eşimin işi bayrampasa da biz şuan da avcilar da oturuyoruz uzaklığı geçtim kira miz az olsun da gerçekten iki bin her ay vermek zor
Yenianneadayi2208 zeynepemiromer Sultangazi, eyüp, Beyoğlu, bayrampaşa, gaziosmanpaşa taraflarına bir bakın. Kiralık evlerin olduğu siteler var sahib….'den gibi. Eminim bulabilirsiniz. Allah yardımcınız olsun Kiracılar için zor bir dönem
zeynepemiromer Ayse2011 evet orası biraz daha iyi eşimde orda oturulmaz diyor vallahi az önce baktım sahibin dene her yer de uçmuş kiralar yani iki bin normalmis
Ayse2011 zeynepemiromer bi zam gelmeyen asgari ücretler kaldı canım şimdi 😂 allah vicdan versin gerçekten tek maaşla insanlar geçinemiyor geçinsede yaşamak denmez zor.
zeynepemiromer Prenses_annesi1 evet yani eşimde bu sene yapmazsanız diye rica da bulundu banamisin demiyor halden anlamıyor yani bari 100 150 yapsa neyse diyecm
Goxun Patatesimmm benimde Silivri’de evim var 200 zam yaptım valla uçtu fiyatlar çünkü Silivri’de 😮💨
zeynepemiromer mucizem09_ eşim diyo tufeye göre anlaştık o yüzden yapması normal diyo ya çıkacaz ya kabul edecez diyo ben de bari farklı yerlere bakalım dedim belki daha auyguna bir ev buluruz
Yenianneadayi2208 zeynepemiromer ev sahibinin yapabileceği en üst limit o, istemezseniz ödemek durumunda değilsiniz. Ortak bir meblada anlaşma sağlanabilir. Size fazla geldiğini söyleyin 100 150 tl gibi bir zam yapabileceğinizi belirtin. Sizi pat diye çıkaramaz ki zaten. Tebligat yollması lazım 1 ay önceden noter onaylı.. Tabi sözleşme süreniz baz alınarak. Ama yanlış bilgi de vermiyim ben bu şekilde diye biliyorum. İnsanşsr birbirlerini idare edecekleri yerde nasıl da zorlaltırıyorlar hayatları… Benim babamın rezidansta dairesi var ve bu yılda geçen yılda 50 şer lira zam yaptı beylikdüzünde. Biraz insaflı olmak lazım ama bişey dr denilmiyor ev sahiplerine
zeynepemiromer Yenianneadayi2208 valla canım demez olurmuyuz hepsini dedik adam oralı olmuyor ki cikabilirsiniz diyo zaten sözleşme bu ay sonuna kadardı yani her türlü onun yanına kalır napsak da ve eminim şu yaşadığımız ülkede böyle birşey için hak aramaya kalksak başımızı agrittigimizla kalırız vallahi para konuşuyor artık her yer de kimsenin hakkına hukukuna bakılmıyor
kkuubbrraa zeynepemiromer ben çorluda bahçeli 3 katlı sıfır villada oturuyorum kira 1200 evet istanbul’da pahalı bir düzende yok herkes kafasına göre kira ayarlıyor annemler 2+1 e 1300 veriyor ve ev çok eski
zeynepemiromer kkuubbrraa gerçekten öyle canım valla burası öyle bir şehir ki her gün her an tayinimiz hayırlısı ile kalksın burda diye dua ediyorum hiç sevmiyorum burayı herşeyi zor ya benimde annemler malatya da çok güzel bir rezidancede oturuyorlar ev kendilerinin ama aynı bina da kirada oturanlar 4 artı bir o lüks te ki rezidanceye 2 bin veriyolar biz burda kıytırık bir bina da 2 artı bir eve iki bin veriyoruz gerçekten çok zoruma gidiyor
2melekannesiiiii zeynepemiromer insaf ya Allah böylelerini bildiği gibi yapsın aynı durumda onlar olsa ne yaparlar acaba
zeynepemiromer 2melekannesiiiii eşime diyorum bir evim olsaydı ve bana kiracım böyle rica da bulunup 100 150 kadar yap bari deseydi kiramazdim acirdim hani acaba ne sıkıntısı var da bunu istedi derdim buna sabah diyoruz oralı bile olmuyor yani her ayın 15 inde ödemesini yapıyoruz asla sasmiyor eşim memur ona rağmen bunu yapıyor bu zaman da kötü olmak lazım heralde biktrsaydik evini hor kullansaydik yaranirdik heralde bu kadar acimasiz olmazdı
zeynepemiromer Buketylz944 evet eski binalara bakıyorum hep kiralama 2 bin lira üstü hani diyorum bunun nesine vereyim bu parayi
gmzgmzz zeynepemiromer biz 4 bin e bile ev bulamıyoruz şuan 5 bin civarı üstelik 2+1 bahçeşehir🤦🏻♀️🤦🏻♀️