Elfelf475 ilkgozagrimhavinim bu arada benim de 34 bedendim basenlerime bir şeyler oldu resmen 38 bir anda oluverdi o nedenle kafaya bu kadar taktım bebek daha 780 gram bu 8 kilo nerde 😂
Defnemom ilkgozagrimhavinim her gittiğimde pozisyondan göremiyoruz maalesef ikinci gebeliğim öğreneydim ona göre alışveriş yapacaktım artık bidahaki gidişime inşallah
Esmakorkmaz ilkgozagrimhavinim inşallah çok ağrılı geçmez benim de ☺️ Bünyeden bünyeye değişiyor demekki. Teşekkür ederim 🌸✨
lentil ilkgozagrimhavinim selam cnm şimdi doktordan geldim aklıma sen geldin. Nasıl oldu bebişinn kilosu
ilkgozagrimhavinim lentil kuzum benim doktor hastane olayları çok karıştı ya.. Doktorum hastane değiştirdi biraz arayıştayım. Kontrol aylık ya, eylül başında gidicem kısmetse henüz bilmiyorum ne kadar olduk😔 senin ne kadar olmuş bebişin
lentil ilkgozagrimhavinim onu diyecektm işte gerçekten diyet işe yaramş. Bgn tam 2 hafta oldu 710 dan 1200 gbi birşeye çıkmş kilosu. Bence direk peynir yoğurt süt 3lüsü etken oldu. Hatta şimdi daha da süt fln ekledi diyetisyen bebiş kilo alsın diye. Hatta sana atayım bu haftaki listeyi bi bak ona göre yoğurt süt fln ekle
ilkgozagrimhavinim lentil ay olur çok güzel olur canım. Ne yiyeceğimi şaşırmış durumdayım gerçekten🤦🏼♀️ maşallah harika kilo almış güzel bebiş😍🧿
ilkgozagrimhavinim lentil 21 inde geçicem diyordu sanırım bugün son günü eski hastanede. Ama ben doktorumu değiştirme kararı aldım. Medicalparka devam ama pendiktekine gidicem şeyma hanıma inşallah.
lentil ilkgozagrimhavinim evt dmi çok iyi kilo almş ve bende 1 kilo verdim bu süreçte. Sende dene bakalım belki işine yarar senn bebişte kilo alır. Hatta değişim listelerini de atayım
lentil ilkgozagrimhavinim https://imgyukle.com/i/GponH https://imgyukle.com/i/GpPFU https://imgyukle.com/i/GBdBo
ilkgozagrimhavinim lentil sağol kuzum çok teşekkür ederim çok sağol🙏🏻 inşallah eylülün başında aynı kilo artışını kızım içinde duyarım doktordan🙏🏻
lentil ilkgozagrimhavinim inşallah cnm ki bu yeni liste bebeğe kilo aldırsın diye daha da bişeyler ekledi inşallah beklediğinden de çok olur artışı normal standarta ulaşır.
Zehraace ilkgozagrimhavinim 25+3 doğum 30 kasım görünüyor bakalım hayırlısı 🥰 kıyafetler neredeyse tamam ama kıyafetle bitmiyor eksik çok 😁 detaylıya girdik bi sorun çıkmadı şeker yüklemede de kararsızım yaptırıp yaptırmamakta. Bi sonraki kontrolümde doktorum isteyecek muhtemelen ama yaptırır mıyum emin değilim 🤓
ilkgozagrimhavinim Zehraace sağlıkla gelsin minik🙏🏻 bence şeker yüklemesi için doktorunuz neyi uygun görürse onu yaptırın derim ben😊