ilkgozagrimhavinim yani bence 20 kilo alıp 3 kilo çocuk doğurmak bana saçma geliyor ve çevremde yeni sığın yapanları görünce şok oluyorum hepsi de dikkatsiz beslenmeden kaynaklı insan vücuduna bu yükü verip doğum sonrasına kilo veririm rahatlığına düşmemeli diye düşünüyorum ki ben gerçekten zayıf birisiyim
ekmek pirinç makarna ile direk küsün 🤭
sabah güzel bir kahvaltı yapıyorum hep besleyici şeyler
dısardan hazır içecek asla almıyorum
tuzu az kullanıyorum
bolll su için
her gün fındık ceviz badem muz Kefir (bebeği güzel besliyor )
Ekmeksiz çorba içiyorum, et ya da sebze yemeğinde de ekmek çok az kullanıyorum 😁
abur cubur haftada 2 3 defa engel olamıyoruz cunku canım dondurma çekerse de kendim yapıyorum şipşak tarifler ile 👌🏻