Benimde doğumum kasımın 26 sı ama sezeryan olacağı için ona göre gününü kendim belirlerim diye düşünüyorum şeker yüklememi yaptırdım bugün 26 haftası ile uyumlu oğluşum 1 kilo olmuşuz bile🧿rabbim hayırlısı ile kucağımıza aldırmayı nasip etsin evlatlarımızı