Banukucukaslan 2 aylikti arkdasim sepet besik ve bebek arabasini satyordu onlari alarak basladik 4 aylikken agiz mendili biberon seti bnyo havlusu bakim seti sampuan seti falan aldik 6. Ayda da odasi icin mobilyalari aldık hastahne cikisi 1 annem 1de anneannem aldigi icin baska alma geregi duymadim ve zaten hemen de kcuulduler sagolsunlar 2 akrabamız bebek kiyafetlerini saklamis onlarinkini aldim suan kizimin benden cok kiyfeti var corap ve ayakkabi hic almamama ragmen bir suru var ve daha hic kullanmadim 😂