MMmommy Banukucukaslan Kız ben sadece ayakkabı aldım aboooov herkes almış bile koşşş geç kaldık biz hahahaha
Dilekcnkn hava123 Evet 1-3 ay şeklinde aldım 😊 3-6 ay için erken geliyor bana zamanı gelince sipariş verebilirim nasılsa
Dilekcnkn Liyaa Valla bana kalsa çıngırak şimdilik yeterli böyle birazcık anlayacak aya geldiğinde oyun halısı alırım yeter 😊
Emineabdullah Banukucukaslan valla gec de olabiliyor ben 20 de öğrendim bebekle ilgili birsey bu biraz da su an 21 haftaligim 🤰😊
Beety26 Banukucukaslan 39 haftalikim 35 den basladik Qalaiba Her sey tam hazir. ALLAH SAG SALIK KUCAGIMIZIA ALMAYI NASIP ETSIN.HEPSI HAZIR
Kbraahmet Liyaa nec markasının çubuk ateş ölçerini aldım. En iyi sonucu veren onlar diye düşünüyorum bu benim fikrim tabi. Kimi pahalı alır kimi uygun alır zamanla deneyip göreceğiz 30 TL idi aldığım da
Ceylan01-13 Banukucukaslan hic birsey almadim daha 2 ayligiz biz 2 aya kadar da almam cinsiyeti belli olmasini bekliyorum
TugceSmile tirtilinannesii Benim de eylül sonu gözüküyor. Kıyafetlerini bu şekilde aldım ben. Eksik görürseniz söyleyin lütfen 🙏 Umarım resim yükleyebilmişimdir 🙈 https://resimyukle.io/r/A4oBcLPLrK
[silindi] Banukucukaslan Canım ben unisex renklerde nevresim takımı aldım 2 adet yeterli.Zıbın aldım sarı turuncu ekru vs çnkü cinsiyetten tam emin değildik.Ağız mendili,eldiven,çorap,alt açma minderi,battaniye,emzik vs almıstım ilk
Semy Banukucukaslan 20+1 im hiç birşey almadım henüz kız kardeşim her geldiğinde birşey alıp geliyor. Birdaha ki ay başlayacağımm inşallah
ilknurr20 Banukucukaslan ilk bebek olunca heyecanla 2. ayda indirime denk gelen urunler vardi onlari aldım suan 21 deyim biseyler almayı durdurdum faydası olucaksa bu benim kendime gore hazirladigim listem https://resimyukle.io/r/3eFRse3Xec
Meryeeem10 Banukucukaslan ben 7 aylık olduğumda almaya başladım. Buralarda erken almak iyi değil derler Allah korusun bişey olur eder üzülürsün derler şuan 35 haftalığız herşeyimiz hazır dün bebişimin eşyalarını yıkadım bugün yarında çantamı hazırlıcam
Miyyu kubratskya_ bayramdan sonra geçmi olur 🙄 bayramdan sonra hepsini alayım dedim adana çok sıcak çıkılmıyor dışarı :/
Mom54544 Eses0707 evet çok pahalı normalde 101 bimdekileri de ben sevmemistim Dışarı kargolama vs yok malesef mahalle arasında bi perdeci nevresimci ceyizci gibi normalde bunlarla ugrasmiyo ama annemin kankasi olduğu için esneklik gösterdi bana 😊
Begonvill Banukucukaslan Banukucukaslan beğendiğiniz ve almayı düşündüğünüz şeyleri mutlaka önceden araştırıp,takip edip,indiriö bekleyin :) 8 aylık hamileyim ilk öğrendigimden beri cogu ürünü indirimli yakaladım :) Ama baktıgımda en cok müslin almışım :) özellikle bebek arabasını şimdiden araştırmaya başlayın.3 ayımı aldı araştırmak :)