Banukucukaslan bence şuan çok erken inan acele etme derim ben değil ablam ve annem 20 haftada ilk tulum takım hediye almışlardı bende ayrıntılı yapıldıktan sonra 25 haftalarda başladım almaya ve bir hafta da bile bütçen varsa herşey bitiyor ilk gögüs pompası,gögüs pedi, biberon, zıbın, ve yenidoğan takımlardan ve müslin örtüsü aldım sonra her gittiğimde battaniyesi 4 ay 6 ay ve 9 ay zıbın ve kıyafetlerini aldım agız mendili aldım alt açma örtüsü mustela bebek bakım seti ve uni baby set aldım ikisini kullananlar memnun diye çorap eldiven aldım şuan ufak eksikler kaldı ama ilk başta bence kıyafetten başla ama aldıklarının hep ayını bakarak al fazla alma azda alma birde tavsiyem ben 1 günü full bakım eşyaları almaya bir günü kıyafet battaniye felan almaya ayırdım öyle olunca karısıklık olmuyor çünkü kıyafet alırken diger araç gereçleride aynı anda bakıp almak hep kafa karıştırıyor hemde bence odaklanamıyorsun