Banukucukaslan kendi yaptıklarımı aklımda kaldığı şekilde yazayım öncelikle kıyafetlerini yeni doğan aldıktan sonra biraz diğerlerini ay ay aldım 12.18
18.24 şeklinde hep aynı ayı almadım yaza kısa gelişine göre hesaplayarak aldım birde boşa gitmesinler diye
-Ayaklı tutumlar gerçekten kullanışlı
-Hastane çıkışı aldım 2 tane 5 li bi tane 10lu çünkü hastane çantası için bi 10 lu birde 5 li takım koydum eve geldiğinde de bi 5 li takımı yedekte olsun diye
- zıbın
- agız mendili
- -önlük
- eldiven
- -şapka
- çorap
- kundak
- pijama takımı
-
- eski adetlere inanirim o yüzden alın bağlamak için birde kafasını örtmek için terletmeyen beyaz yazmadan alın bezi ve baş için yazma yaptırdım
- geri kalan kıyafetleri büyük ve beğendiğim şeylerden aldım hep
- - Müslin örtü
- pazen battaniye
- kış için yaz için battaniye
- pike takımı
- nevresim takımı
- Alt acma minderi
- emzirme yastigi
- askı
- biberon
- emzik
- emzik kutusu
- başlıklı havlu
- banyo küveti
- Maşrafa ve kovasi
- banyo küveti filesi
- dalin şampuanı aldım ben
- dalin sabunu
- dalin kolonyası
- dalin ıslak mendili
- dalın kulak çöpü
- bepantol beyby pişik kremi
- tirna makası
- hakiki Zeytin yağı `
- Anne bebek cantasi
- bebek bezi
- ates ölçer -
- Ben kendi isteğimle bebek kehribar aldım kolye
- daha erken ama yurutecini de aldım
- Aklımda olanlar suan bunlar yardımcı olabilmisimdir umarım