metehaninannesiii kızlar 1 yaşında kızım var. tecrübelerime dayanarak nacizhane fikir vermek istiyorum size bu ürünlerle ilgili 😊
zıbınlar fena değil ama ağız mendilini sakın almayın marketlerden, aşırı adiler yıkanınca yamuluyolar. e bebeğin kendi markasınınkiler aşırı kaliteli.
yürüme arkadaşı her zaman gelmiyor, bütçeniz varsa alın, aşırı kullanışlı bi ürün
babynestde pek kullanılan bişey değil o parayla reflü yatağı alabilirsiniz
bu markete gelen oyuncaklar hem kaliteli hemde çok uygun fiyatlı oluyo mutlaka stoklayın 🥰