metehaninannesiii Deleted5544 valla kuzusu ben yıkadım ağız mendilini yanlışlıkla 2 sefer yıkadım onuda 🤦♀️hicbir şey olmadı bilemedim şimdi ama dediğin gibi yuruyus oyuncağı çok iyi fiyatı da ama ben şimdi almam taaaaa onun kullanmasına coook var 😂😂
Deleted5544 metehaninannesiii ben o yürüme arkadaşını 7-8 bim gezerek bulmustum ocak yada subatta aldım 90 liraydı. her geçen gün fiyatı uçuyo yani. ağız mendili de markası değişmiş midir bilmiyorum ama gerçekten o kadar kötüydü ki çöpe attım resmen 😂
Neyzen123_ Ya ama oldu bu kac haftadır bekliyordum katlanır kuvvet kova filan ben aldıktan sonra mı gelinir yaaa🤪🤪
Aylinsemih metehaninannesiii ama bu olmadı ya tamda ogun sabahtan hastaneye gidip covid testi vermem lazım 2 gün sonrası dogumum var artık annemi yollamam lazım b3n küvet almıştım 150 tl ye kocası falan lazımdı baya uygunmuş geven sordum 90 tl dedi sadece kovaya ya şok gecirdim
Aylinsemih metehaninannesiii öyle yapicam artık kaçmaz bu fiyat cunku artık bulmak icon lac bin gezerler bilemem 😀
asyahumam metehaninannesiii Aa ne güzel katlanabilir küvet geliyormus tüh bizim doğum geldi çattı çoktan almıştım normal küvet 😁 neyse başkalarına kısmet olur inşallah 😍