@Gulcingezer
et ye daha fazla protein var tavuk cok sıkıntı geröekten , ama gerçekten cokta kasma ben ne doğru düzgün süt içtim ne doğru düzgün yoğurt yedim zaten 4.5 ayımdan sonra sıcaklar bastırdı bişey yiyemiyorum vitaminler alıyoruz zaten , cevizi muzu eksik etmiyorum genelde o fiks hergün yiyorum , Allahın izniyle sağlıkla gelsinler , eskiler ne bulsa yerlermış topaç gibi cocuklar doğururlarmış 😃😃😃😃😃 şimdi ne yesek ne yemesek devribdeyiz 🤷🏻♀️