Geçmiş olsun insanlık hali sanki kendileri tam vaktinde geliyorlardı öyle davraniyorlar bize tam kapanmada bende 10dk geciktim doktoruma kusura bakmayın geç kaldım gerekiyorsa sıranın sonunda gireyim dedim önemli değil insanlık hali olabilir bizde her yere tam vaktinde gidemeyebiliyoruz dedimiati o doktor insanlıktan nasibini alamamış