Deletedmom93428 Baharrr90 amin amin o kadsr ısrar ettm almadı sigara keyfi daha cazip geldi olay çıkarmamak için kendimi zor tuttum yemin ederim
concikpanda Deletedmom93428 sinir oluyorum böyle adamlaraaa doktorlara.ben öğretmenim 3te mesaim bitiyor ama o saate gelen bir Veli’ye çıkıyorum mesaim bitti asla demedim diyemem de bir de devletteyim hani özel de değil
Mutlu2604 Her iste vicdan önemli iste. Doktor olmuş insan olamamış. Bende nefret ediyorum devlet hastanesinden. İnsanin yüzüne bakmıyorlar. Allah ellerine düşürmesin. Ne olacak yanı karnı burnunda kadını 10 dk alsa. Allah sorar ona
Deletedmom93428 Mutlu2604 kesnlikle kız desem ki çok yoğundu adam haklı ya 1 kişi vardı ya ben öğlennarası 12.30 da başlar alır o sıra dşye koşa koşa gttm meğer öğlen arası 12 de başlıyormuş
Demetb Deletedmom93428 özele bile giderken yarım saat erken gitmek gerekiyor aslında. Yani gün icinde sizin gibi 4 hasta geç kalıp girmek istese tüm randevular birbirine girer. O yüzden hiç taviz vermek istememiş doktorunuz. Haklısınız belki bakabilirdi ama devlet hastanesi prensipleri bu şekilde. Şikayet etseniz de maalesef kurallar yüzünden haklı olan doktorunuz
Deletedmom93428 Demetb prensipleri çok uyuyorlarsa yangın merdiveninde sigara içmeyi bıraksınlar önce ya da ses çıkınca uyarmayı biliyorlarsa tiktok videosu izleyip bağıra bapıra gülmemelri lazım🤷♀️ben bunları da dile getrdm şikayetimde madem prensip herkese prensip olsun
Sblatc Deletedmom93428 ben şu ana kadar randevularımı devlette hep sabah 9 da alıyorum doktor belki daha iyi ilgilenir yorumlamış olduğu için diye. Gel gör ki her gittiğimde 9.30 dan önce gelmiyorlar sonra da biriken randevuları ilgilenmeyen hızlı hızlı gönderiyolar. Gerçekten bazı doktorlar garip
Deletedmom93428 Sblatc evet o zaman biz ağzımızı açmıyoruz ama bir 10 dakika muayeneye almadı beni hala aklıma geldikçe sinirleniyorum 🤦♀️
Eslemnur Deletedmom93428 şikayetçi ol 15dk ne oluyormuş kii randevumuz olmasına rağmen bazen ameliyata giriyor yada başka bişey oluyor biz bekliyoruz onları ama sıkıntı yok ne olmuş yaa 15dkdan hertürlü bakmak zorundaydı sen baktın insanlıktan anlamıyor çirkef olacaksın bacım başka türlü oluyor bazıları gerçekten uyuz ve şerefsizler her diplomaya taşıyan mesleğine aşık değil malesef
Deletedmom93428 Eslemnur vallaha oldum zaten o kadar kötü oldum ki hem o kadar bekledm hem acıktrım yolum uzun eve kendimi zor attım
Eslemnur Deletedmom93428 başakşehir çam sahura hastanesine gidiyom Hee doktor tavsiye edemem her randevuda farklı doktor çıkıyor ne yazikki güzel ilgilendiler Allah için tavsiye ederim orayı