O değişiyor bence, ben regl den 8 gün önce sadece benim var gibi yok gibi diye emin olamadığım bir çizgi gördüm kaset testte erken gebelik testi değildi fotoda falan çıkmıyordu ışığa tutup döndürdükçe bi var bi yok oluyodu sonra onu yok kabul ettim regle 5 gün kala tekrar yaptım gördüm silik çizgiyi. Çıkabiliyor yani. Çıkmaması kesin olarak bebek olmadığı anlamına gelmiyor tabi ki ama bazen görünebiliyor da bendeki gibi. Ama tavsiyem gecikme beklemeniz erken öğrenince zaman hiç geçmiyo 😄