Ayum21 benimde 20 Temmuz adet tarihim bende çıkar belki diye dün yaptım erken gebelik testini ama çıkmadı pek güven vermiyor bana da bir çoğu kişide öyle dedi. Moralim bozuldu en iyisi beklemekmiş aslında az kalmış reglinize en güzel beklemek inşallah pozitif çıkar 🙏🏻