somurtkankedi erken gebelik testini bende meraktan adetime 3 4 gün kala yaptım belli belirsiz çıktıydı çizgi sabredip bide adetim geçince 2. gün normal gebelik testi yaptım yine net değil silikti 🤣 4. gün kan verdim artık sonuç olarak 6 ayı devirdik, 😊😊 hakkınızda hayırlısı olsun inş güzel sonuç alırsınız