kubraocal_12 cok gecmis olsun bende nisan ayinda oldum gelisimi durmustu. Kisiye gore degisiyor sanirim benim hic agrim olmamisti. Lekelenmem oldu kanamam olmadi hic oda bir hafta surdu. Agri kesici icin bir iki gun dus alirken dikkat edin oturur pozisyonda almayin ve tuvaletten sonra yikamayin ozel bolgenizi. Enfeksiyon kapabilirsiniz. Kurtaj sirasinda dezenfekte edildigi icin florya bozuluyor bazen mantar icin fitil verdimi doktorunuz? Agriniz olmadigi surece normal hayatiniza devam edebilirsiniz ben ertesi gun pazara gittim normal hayatima dondum hemen. Fiziksel olarak insani yipratan yada zorlayan bir durum degil ama psikolojik olarak baya zor zamanlar gecirdim ben. Bir ay boyunca aniden gelen aglama ve sinir krizleri hormonlardan dolayi. Allah bir sekilde sabirini veriyor ama bu surecte yalniz kalmayin bence, ben yalniz kaldikca dusunup agliyordum. Tekrardan gecmis olsun umarim en kisa surede bu sureci atlatirsiniz