kubraocal_12 çok geçmiş olsun bende Mart ayında olmuştum ama kötü geçmişti nerdeyse 20 gün ağrılarım devam etti 10 15 gün kanamam oldu ilk günlerde kanamam olmadi mesela atamadım dışarı o yüzden ağrıdan mahvolmustum doktora gitmiştim hemen tekrar temizlemisti kanamam olsun diye ağrı kesici antibiyotik falan vermişti, çok iyi dinlenin ayaklarınızı sıcak tutun ilaçlarınızı aksatmayin