29 mayısta kürtaj oldum 4 5 gün kanama oldu sadece tam bir ay sonrada normal adeti oldum.kendini yalnız hissetme sadece benim başıma geldi diye düşünme bunu yaşayan o kadar çok kadın var ki maalesef bizde onlardan biriyiz.umarim sağlıklı hamileligimiz olur en doğru zamanda 🐣😊