ilkgozagrimhavinim canim ben sandvic yapiyorum içine koyuyorum.
Sandvicin içine Kasar, domates, haşlanmış yumurta, peynir ve birkaç salatalik koyuyorum.
Bana peyniri ve haşlanmış yumurtayı tek yedirten şey bu 😁
Bazen de bir kapta haşlanmış yumurtayı ve avokadoyu Küp küp kesip karıştırıyorum yağ tuz az karabiber ve az kekik katıyorum.
Sandvicimin içine böyle koyup yiyorum Allahim asiri lezzetli 😍😍😍😍😍😍
Kendine güzel bir sandvic hazırlamanı tavsiye ederim hem bol vitaminli ve çok pratik 😍😍😍