Bende gecen sancim vardi aciline gittim bana normal dedi sinirlendim bende dedim simdi eve gidicem cocuguma bir sey olsa sorumlisu kim olcak dedim oyle kaydimi acti bi de beni vazgecirmek icin ama alttanda muayne olcaksin dedi olsun dedim bagzi ebeler cok kotu oluyir acilde bagzilari iyi allab iyileriyle karsilastirsin