Patatesimmm Bende çok beğendim hastaneyi, çok temiz çok hijyenik insanlar güler yüzlü. Bende ilk doğumum ve zorunlu sezaryan olucak ama onlar son hafta da nasıl yapacaklar yani napacaklar bilmiyorum
Zezoli Esmanurss valla bilemiyorum denk gelmedim gerçekten doğumu orda düşünüyorum deneyimleyip gorucez hayırlısıyla paylaşırım ben de nasıl olduğunu artık. Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın.
Esmanurss Zezoli bende muayene gittiğimde 2 kere gayet güzel davrandılar fakat doğuma gittiğimde suyum azalmasına rahmen boş yerimiz yok dediler ne hastaneden çıkışıma izin verdiler ne de beni odaya aldılar acilde saatlerce beklettiler acil doktorlarına ebelere soru soramazsınız ya tersliyolar ya da cevap verdikleri yok ben acilde o kadar beklediğim için stresten migren oluştu ve doğuma kadar sürekli kustum ve doğumda doğum anı başlayana kadar kimse gelip ilgilenmiyo neredeyse kendim doğurucaktım artık refakatçim bağırdı da geldiler onların dikiş hataları yüzünden gevşek olmuş diyip tekrar tekrar dikiş atıldı ayrıyetten hepsi stajyer olduğu için 1 kişi anlamıyo 3 4 kişi birden alttan ayrı ayrı muayene ediyolar ben bin pişman oldum gittiğimde çok övgüyle gitmiştim ama internettte de yorumları okursanız hep şikayet inşallah Allah sizi iyilerle karşılaştırır da doğumunuz kolay olur
Kubra-66 Kizlar bende 24 .haftamdayim kontrollerime orda devam etmek istiyorum ama randevu bulmak cok ama cok zor .ozel hastanede takipliyim ama fiyatlat almis basini gidiyor maalef