Arkadaşlar başakşehir çam sakura hastanesinde doğum yapan varmi memnunmusunuz bugün kontrole gittim.hastane cok büyük temiz hijyenik guzel gozukuyo ama doğumu biiyorum.nasil 40 haftalik oldum acilmam yokmus sancimda yoktu geri gonderdiler suyun gelince sancin olunca gel dediler