Mom3834 bilmiyorum bunun bir açıklaması yok 😂 4 veya 5 aylıkken canım öyle çok lahmacun istedi ki oturup ağladım. Eşim kıyamadı getirdi. Yarım lahmacun yedim bu sefer de vicdan azabından ağladım. Zevk alamıyorum yiyince vicdan yapıyorum. Dışarıdan yemek de yemiyorum abur cubur tatlı da yemiyorum. Ama az kaldı doğurcam inşallah 😂😂😂