hazaltolga1 Didemmmmm inşallah canım sağol yarın ola hayrola özledim de minnoşumu 😍 yüzünü gösterdi mi ali uras bey
Didemmmmm hazaltolga1 gösterdi yüzünü teyzesi eli ağzındaydı ama doktorum ne bu sinir beyefendi dedi 🤣 Güzel haberler ini bekliyoruz prenses in💕🙏
mhbbbera Dilek_5 1. isim belli Abdulmecid olacak ikincisini daha secemedik iki isimde kararsız kaldık ya emre ya salih
hazaltolga1 Didemmmmm evet canım çok şükür büyümüş prensesim 💖🌸 her şey yolunda 🤲🏻🧿 486 gram 28 cm olmuş 🐣 yüzünü sakladı biraz ama uğraşlar sonucu gördük az da olsa 😂
hazaltolga1 Didemmmmm sağol canım 🤲🏻 hahahaha aynen öyle tam nazlı fıstığım 🙈 bir daha ne zaman çağırdı doktor seni canım
MelH NsbLiyazeynep hayırlısıyla kucaginiza alırsınız ins bizde Ada Liya koymayı düşünüyoruz ama Liya deyince insanlar çok yadırgıyor sizde yaşıyor musunuz bu durumu
hazaltolga1 Didemmmmm canım bu arada uras bebiş için bir şeyler aldın mı hiç? biz bugün lavin için birkaç cici almaya gideceğiz çok heyecanlıyım 🙈