hazaltolga1 canım dün bimden emzik, rende, babynest, zıbın, diş kaşıyıcı cam biberon aldım. internetten Avent in biberon setini, 4 takım aldım. Odasını ve arabasını beğendim. Annemler alacak. Yavaş yavaş odasına başlayacağım. Boya falan yapılacak. Eylülden sonra da eksikle ri tamamlarım. Şuan kışlık kıyafet bulamıyorum. Zaten ama sürekli bakıyorum. Liste yaptım