Didemmmmm hazaltolga1 Ali Uras iyi teyzesi birlikte büyüyoruz🙏💙 benim detaylı 28 temmuzda canım 24ünde covit aşısını. 2.dozunu olacağım. Tetanoz ağustos a kaldı benim. Göbüşün Büyüdü mü hissediyor musun
hazaltolga1 Didemmmmm benimde 30 Temmuz detaylı 😍 sahi senin öyle bir durum vardı değil mi 🙂 canım evet benim baya önce çıktı aslında belli şu an hamile olduğum 😌 senin nasıl
Didemmmmm hazaltolga1 benimde 2 haftadır belli göbeğim ama görenler 20 haftalık olduğu na inanmıyor 😉 kilo aldın mı
hazaltolga1 Didemmmmm bende dinlenirken hissediyorum yemek falan yiyince özellikle ayakta hiç hissedemiyorum 🙈 karnın küçük diye mi? aldım canım 2 kilo sen?
Didemmmmm hazaltolga1 aynen bende ayakta hiç hissetmedim dinlenirke. Hissediyorum. Ben de 2 kilo aldım canım evde egzersiz yapıp akşam yürüyüşe çıkıyorum
hazaltolga1 Didemmmmm evde ne egzersiz yapıyorsun canım? bende genelde akşamları eşimle yürüyorum yarım saat kadar onun haricinde bir şey yapmıyorum ama
Didemmmmm hazaltolga1 ben doktoruma sordum canım YouTube tan elçin Demirel in çok güzel hem yürüyüş hem pilates videoları var birde hamile zumbası yapıyor um. Bir de ercinn hanım var onunda nefes egzersizlerini çok beğendim. Hepsi 30-45 dakika falan oluyor. Kendimi daha zinde hissediyorum. Akşam da köpeğimle yarım saat yürüyüş yapıyorum. İyi oluyor normal doğum düşünüyorum inşallah bunun için kaslarımı kuvvetlendirmek istiyorum
Busrayilmaz2 Dilek_5 merkür koyucaz ama kimseye fikir olacağını sanmıyorum 🤣🥳🥳genelde herkes yadirgiyor zamanla alışırlar sanırım kurandanda karin koyucaz merkür karin🌌🥳
hazaltolga1 Didemmmmm bende normal doğum düşünüyorum başından beri yürüyorum ama egzersizlere de başlasam mı acaba yavaştan çünkü malum 20.haftaya girdik yolun yarısı bitti artık 🙈😌
Didemmmmm hazaltolga1 ben ilk 3 okuldayım ve riskliydim diye yapmamıştım canım ama evde olunca doktorum da izin verince hemen başladım. Benvedr yavaş yavaş başla kendini daha iyi hissediyorsun
Didemmmmm hazaltolga1 merhaba canım çok şükür büyümüş minnoşum her şey gayet iyiydi. 45 dakika sürdü. Baya detaylı baktı. Rapor yazdı verdi. banada oğlum da 437gr 29 cm olmuş teyzesi💙🙏 sen ne zaman gideceksin
Aminegul Dilek_5 cok kararsizim kizimin adı Amine Gülfem simdi ikinci kiz bekliyoruz. Melike, yaren, sultan, narin bu isimler hoşuma gidiyor ama bilemiyorum. Erkek isimleri geliyor aklima hep 😂
Senaduyar Dilek_5 oğluma miraç ümeyir isminde karar verdik eşimle sabırsızlıkla gelmesini bekliyoruz simdi 🥰
hazaltolga1 Didemmmmm oy maşallah çok sevindim canım 🥰 benimde yarın detaylım bakalım kızçem ne kadar büyüdü 🙈