@NaimeYilmaz yaaa canıııım ne güzel anlatmışsın öyle. İnan okurken içim gitti tutamadım kendimi. Şu dünyada Rabbim o evlat kokusunu cennet kokusunu nasip etti ya binlerce kez şükürler olsun. Rabbim uzun hayırlısı sağlıklı bir ömür nasip etsin insallah. Ailesine vatanına hayırlı bir evlat olsun. :) Naimecim iyi ki tanımışım seni o güzel yüzün evladınla hep gülsün insallah. Birazcık zorlayıcı bir dönemden geçeceksin ama bizler biliyoruz ki annelik herşeyin sabrını veriyor. Bundan sonrası evladınla eşinle yani artık yola 3 kişi devam edeceksiniz. Hep mutlu ol insallah. Tuna beyfendiyi kızıma alırdım ama malum bizim kız bi 7 ay kadarcık büyük ❣️😁
Öpüyorum sizi çok.
Yüzü gibi yüreği güzel insan..
Allah’a emanet..